Saturday, 28 January 2012

hampir mrngalah



di saat aq hampir di puncak alam percintaan,saat itulah jugak ada sahaja yang akan datang melanda..aq bagai tidak berdaya lagi untuk menahan segalanya lagi.aku juga hanya insan biasa yang x mampu untuk menahan segala halangan dan dugaan yang melanda,memang sepatutnya lelaki harus kuat dan sentiasa bersemangat,tetapi malangnya aq tidak mampu untuk berbuat demikian kerana aq tidak sekuat rasulullah dan para sahabat malahan para-para ambia pada zaman kegemilangan rasulullah...ya allah,tolonglah hambamu yang lemah dan tidak berdaya untuk menahan segalanya lagi....tetapi di saat aq ingin untuk mengalah dan tidak ingin untuk meneruskan kehidupan ini lagi,di saat itu aq mula terfikir bahawa allah maha adil dam maha kaya...mungkin allah ingin menguji aq ketika ini....aq hanya mampu berserah kepadamu ya allah.....

Friday, 27 January 2012

keajaiban dunia..


korang penah dengar x pasal yang rupa kita kat dalam dunia ney ad 7 orang?????n korang percaya x benda 2????percaya ataupun x,aq macam da nak percaya la sebab kat dalam malaysia ney je aq da jmpe orang yang mempunyai muka yang sama dah 5 orang...tggl lg 2 orang tu aq xtaw dye kat mane....tp korang msty pnah dengar bila kita dah jumpe ke semua muka yang sama tu msty salah seorang akan mati kan????tp skunk aq ad dengar mmbe aq ckp plak yang kalau kita da jmpe ke semua muke yang sama tue,orang yang jumpa tue yang akan mati....benda ney mitos ke betol ek????aq dilanda ke konfiusan,haha......mane satu yang betol ataupun hanya mitos semata-mata,aq sekarang dilanda keseraman kesejukan kerana aq da jmpe 5 orang muke same dan tinggal lagi 2 orang...dengan umur aq yang baru masuk ke era 20-an.....msty nanti aq akan dapat banyak lagi experient dengan pengembaraan aku...x kan la aq x akan jmpe lg 2 orang?????sedangkan yang 5 orang yang aq jmpe ney pown berlaku dalam masa setahun je......x mustahil unuk aq jmpe lagi 2 orang 2 dengan perjalananku yang masih panjang dan jauh ini...adakah mitos ataupun fakta??????

bagaikan bidadari

 

kehadiran nya dalam hidupku bagaikan bidadari yang turun dari kayangan untuk membantu aq yang di dalam kesusahan..hadirnya bagaikan sudah tertulis baginya untuk diriku,bagaikan mimpi ku rasakan apabila dye datang dalam sekelip mata tanpa diduga...dan sememangnya kehadiranmu amatlah ku hargai...dan aq berharap jika bidadari ini akan terus kekal bersamaku x kira apa jua yang akan berlaku....aq tidak sanggup untuk berduka lara lagi..aq hanya inginkan bahagia seumur hidupku,dan x mungkin aq akan melepaskan mu wahai bidadari dari kayangan,akan ku jaga rapi mu supaya tidak akan ada sesiapa yang boleh merampasmu walaupun permaisuri bidadari sekalipun mengarahkan mu untuk naik semula,aq akan tetap menghalangnya kerana aq sungguh bahagia bila dapat sentiasa di samping mu....owh bidadariku....