Friday 13 January 2012

masih berharap

ketika sedang angin bertiup kencang membelah badai,kedinginan di tepi pantai terasa sehingga ke tulang..kenangan indah bersama yang tersayang masih terpahat di minda segar bermain,saat bersama di pantai meninggalkan kenangan yang terindah....saat berdua bersama diukir dengan kata2 yang manis dan kata2 yang indah dan berjanji sumpah setia....sungguh indah saat itu dan bukan semudah itu aq melupakan dan tidak mungkin aq melupakan janji2 manis mu.akan ku ingat sampai ke akhir hayat ku.....tidak kira samada engkau telah mempunyai pengganti ku atau pun tidak tetapi yang pasti aku masih lagi berharap engkau akan kembali kepadaku dan kembali menjalinkan hubungan yang putus di tengah jalan.aku tidak kisah samada sebesar mana salah kau aku akan terima seadanya.....aku mengharap engkau mendengar isi hatiku yang bercelaru memikirkan    tentang kisah yang tiada penghujungnya....sehingga hari ini pintu hatiku masih tertutup untuk menerima mana2 perempuan yang hadir dalam hidupku kerana separuh dari hatiku telah ada padamu,bagaimana aku mahu hidup dengan hanya separuh hati sahaja.????tolonglah ambil kembali hati ku....dan tolong kembalikan cinta yang kau beri kpd ku seperti sebelumnya.....aku tidak sanggup untuk hidup seperti ini lagi....tolonglah...
AKU MASIH BERHARAP KEPADA MU....

No comments:

Post a Comment